~♥~ STALKERS ~♥~

Sunday, August 14, 2011

@}--- Tak baek taw...!

Ko tak baek taw wat haku camni!
Ade ke blog aku ko wat rujukan camtu.
Tak sessuai taw....
Memang laaa ade je aku mengeluarkan kata-kata kesat secara terang-terangan.
Tapi sebagaimana yang ko cari tu aku tak pernah sebut dalam ni.
Tecik ati ahkak taw!

Sob sob sob...
Dah laa bulan pose...tergamak ko wat ahkak cenggitu ek.
Moga-moga pasni ko dah insaf dan tak cari lagi perkataan macam tu....
Ahkak doakan ko insaf dan berubah.
Dan ahkak doakan ko terus jengah blog ahkak ni supaya traffic ahkak naik.
huhuhu...

Ok dah tu jek luahan perasaaan.
Korang nak tau sebab ape?
Tolonglaa layan piccas nih...

Korang jangan tanye kenapa....
Aku cuma nak korang pahamkan jek...
Sekian...terima kasih.



* sila klik picca utk paparan yg lebih jelas.




Sapelah manusia itu ek...




Thanks for singgah dan membaca...
 

2 Crappers:

Abe Goreng said...

Org cmtu pon ade.ish3. cm xde word lain nk search.

Rose Emely said...

abe goreng...

kan kan...
tergamak beliau.
belog I lak tu yg kena...

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...