~♥~ STALKERS ~♥~

Tuesday, August 16, 2011

@}--- Ade owang mengidam!!!



 p/s :: Jom jom kita pi. Layankan jek.... takmo kawan kang susah. pisnowor!




Thanks for singgah dan membaca...




10 Crappers:

kayrul-shah said...

salam kenal..singgah kembali..aik bulan2 posa nie ada yang mengidam nando...memang sedap dapat makan nando di bulan2 posa nie..ahaks

...sWeeT uMi... said...

haahahaha sanggup demi kenkawan kan...bagus la elysa ni hehe...akk br je wat sendiri aym nandoa tu smlm.menjadik lak tu ...sukeeee (^_^)

mysha said...

nasI bek ngiDAm aYam nanDOs, klo ngiDAm ruSa maSak nandos ke tak ke naya...heehehe

Rose Emely said...

Incek Kayrul

hahaha...dah kawan tu mmg peminat tegar nando's. nak kata camno...layankan jeklah. hiks
terima kasih yer singgah sini.

Rose Emely said...

sweet umi

wahhh...cilok resepi kat mane?
beli sos nandos ek?
org ade tgk resepi kat blog aku bukan chef...dia buat ayam panggang ala nandos. menarik...cuma tak sempat lagi nak buat.
nnti nak try buat lah...

Rose Emely said...

sha

segala yg berasaskan nandos tu bleh buat kot sbb sos nandos ada jual. yg jadi masalah tu rusa laa kot...
mahal tu kalo nak beli yg mentah pun...takat wat geli2 kat tekak tak syok lak kan. huhuhu cabaran!

...sWeeT uMi... said...

hehehe akk cilok dr sana gak...mmg jadik tau...yum yum,cam nak buat lagi ari ni hehehe...(^_^)

Rose Emely said...

sweet umi

wahhh jeles-jeles. siyes jeles. nak buat jugak laa nanti...huhuhu!

sHeeMa DeaN said...

jom.. jom.. nak ayam nandosss.. extra hot...

Rose Emely said...

ahkak sheema dean...

ko gi masak je laa kak oi.
wat cam 'aku bukan chef' tu
buat chicken wing jek
kan beshhh...

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...