~♥~ STALKERS ~♥~

Wednesday, August 3, 2011

@}--- Lambatnya hari Khamis....

 
 
Tak sabar nak tunggu hari Khamis...
Hati jadi tidak keruan sejak semalam...
Berdebar-debar jek jantung nih.
Serba tak kena.
Ape pun tak bleh.

Walaupun esok je hari Khamis, tapi putaran jam masih bergerak lambat.
Apatah lagi waktu sebenar yang ditunggu adalah petang Khamis.
Wahai jam....cepatlah dikau berputar.
Cepatlah dikau berkejaran dengan saat.
Lajulah dikau berdetik.
Aku tak sabar lagi menanti.

Intro merapu haruslah ada sebab musababnye kan?
ngeh ngeh ngeh...
Nak kata meroyan tu idak ler..
Tapi ada sedikit cam mengelupur!
Semuanya sebab ini....
Meh main scroll lelaju meh.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

scroll agik laaa....

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

sikit agik eaa...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Ok dah.

Tadaaaaaa........


ngeh ngeh ngeh
Bercita-cita nak masak asam pedas ikan mayong!
Ikan dah standby dah dalam peti.
Tinggal nak masak jek.
Nak masak ari ni, osmet dah cop ari ni beliau nak masak mee kari.
So tak yah berebut-rebut, kita take turn jek k.
hehehehe

Yang ni plak menu berbuka semalam.
Tapaw kat Bazaar Ramadhan Presint 2, Putrajaya.

Nasi Kerabu.
Walau tak sesedap air tangan Mak Bonda, tapi kira halal laa lalu kat tekak ni.
Dah teringin sangat kan....bedal jek lah.
Ha tolor masin tu import dari Kulai.
Mak Bonda buat sendiri.
Cedap!


Okeh dessert nyer adalah kuih tepung pelita.
Siyes sedap!
Lite lite jek manisnya.
Haku bedal 4 biji sampai ke malam.
Sebiji jek osmet makan tu pun setelah haku paksa.




 Sekian.





Thanks for singgah dan membaca...


2 Crappers:

Fyda Rahim said...

yezaaaaaaaaaa.. hajak aku ye.. ermmm sedap plus dgn tempe ye sot.. ermmm bertambah sedap... tolonglah ajak aku sama.. hikhikhik =p

Rose Emely said...

fedot...

ko nih. mcm tetau jek.
jom jom!
buka umah aku esok!
tempe aku tak jamin hado.
yang pasti asam pedas ikan mayong + udang goreng.
urghhhh...memang nyummy!
merembes dowh!

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...