~♥~ STALKERS ~♥~

Tuesday, August 2, 2011

@}--- Entry Dengki vs Macaroni Bakar...!!!

Sepanjang hari ni dok belek-belek blog masakan.
Makin ke tengahari makin terliur.
Pewot yang dari pagi tadi steady....terus memjerit-jerit kelaparan.
Tapi nak buat camne kan...puase! Kene laa sabar.

Dan oleh kerana opismate duk sibuk-sibuk citer pasal macaroni bakar.
Maka aku pun dengan dengkinya nak up picca macaroni bakar aku...
Dengki kat orang satu hal.
Dengki kat tekak sebab sangat-sangat terliur.
Dengki jugak kat pewot sebab tengah bergendang tak benti-benti.

Moh layanzzzzz....

Mula-mula haruslah masakan daging cincang bersama sos prego.
Paling mudah dan berperisa.


 Pastu sediakan macaroni.
Macaroni or pasta ni aku men rembat je mane-mane stok yang ada kat rumah.
Janji ciri-ciri nak jadi macaroni bakar tu hado!


 Pastu susunkan dia menjadi lapisan-lapisan yang sangat digeruni tekak.
Jangan lupa lapikkan dengan helaian keju craft single.
Kat atas tu plak, potongkan sosej dan capsicum, susun cantik-cantik.
Then, tuangkan telur sepenuh mungkin bagi melekatkan segala macaroni.
Lastly, taburkan Mozarella cheese kat atas tu.
Extra nya...aku taburkan Parmesan cheese.
Parmesan cheese ni kira cam cheese powder yg kita slalu makan kat Pizza Hut tuh!
Marbeles!


 Okeh ni hasilnya setelah dibakar beberapa minit!
Amacam?



 Mari membelah dada!!!
ngeh...ngeh...ngeh


 Hokkay....dah boleh makan!


Taburkan lagi Parmesan cheese untuk kenikmatan yang tidak terhingga!



 Fuhhhh....selamat sudah mendengki!

p/s :: Kawan-kawan sila tahan lelehan yer.... kikiki




Thanks for singgah dan membaca...



4 Crappers:

Fyda Rahim said...

hakhakhakhak... terbaek sot.. aku nk bt lg cam ko plak..

Shima Md. Zahar said...

ko sajerrrr kannnnn... nie saper nak bertanggungjawab nie.. air liurrr aku nak menjejes .. habisss atas meja aku nie.. saper nak lap ... opsss lupa cleaner ado.. hahahah

Rose Emely said...

Fedot...

buat buat...pastu jgn lupe ajak aku!

Rose Emely said...

kak shimot...

saya tak bertanggungjawab!
agagagaga

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...