~♥~ STALKERS ~♥~


Wednesday, December 29, 2010

@}--- Teman tidur malam ku....

Tajuk nak suspen. Tapi memang pun. Macam tak sah kalo tak nampak 'dia' sebelum tidur.
Dapat tengok kejap pun jadilah. Tapi alang-alang dah tengok, sure sejam. Kalo mata tahan...jejak juga 2 3 jam.

Haa...meh layan picca teman tidur malam aku....
Semua gambor aku cilok kat pokcik Google jek.
Nak snap depan²...sampai mati pun belom tentu jumpe....


Taraaaaaa...

Ni laa Kim Hyun Joong
atau lagi best dgn nama Ji Hoo dlm K-Drama Boys Over Flowers





 Closed up sket....cuweet kan?
Kalo tidur malam mimpi dia tiap-tiap malam pun aku tak kisah... 


 wahhhh....sangat manis menggoda


 Part ni dia dah potong rambut...
Makin cute...
Tapi kan...dia mmg lebih sesuai dgn suite putih...


 Ouchhhh...sangat menawan!


Actually K-Drama ni dah lama pun di tayangkan. Aku je yg tak jemu-jemu melayan.
Dah beli dah pun VCD drama ni for a past few months. Aku sengaja beli VCD sebab dlm tu ada 25 keping CD.
So lama sket boleh layan....or take time laa nak abiskan drama ni. Kalo beli DVD tu...leceh nak forward2 citer kalo tak sempat abeskan sekeping DVD tu.

Dalam tempoh bape bulan beli ni, aku dah layan 4 kali. Campur seskali lepas gian tengok kat Youtube, adalah 7 kali aku tengok citer ni. Tu tak kira plak yg kadang2 layan kat Youtube dari fon. Ada jugak tau....

Setiap kali layan, setiap kali tu laa aku fokus, gelak and menangis (tahap air mata jatuh berjuraian) tau. Emosi sungguh...! ehh tapi tak kata laaa...aku baca novel je pun boleh menangis teresak-esak. Sangat pandai membaca dgn nada yg betul...walau pun novel tu sekadar tulisan. Poyo jek kan?

Sape yg tak pernah tengok citer ni??? Rugi....memang rugi. Rugi pada yg suka drama Korea la. Yang tak suka tu memang tak kan heran pun. Kalo ada masa...layan laa kat Youtube. Nak effect yg lagi syok, sila beli VCD or DVD. Tak mahal mane pun....below hundred.

Aku bagi sinopsis sket. Citer ni pasal cinta 3 segi yang terhalang oleh kedudukan darjat antara si miskin dan si kaya dan teman baik. Hero aku yg cute tu, adalah orang ke 3. Tapi dia bukan perampas. Malah dia memainkan peranan sebagai penyelamat walaupun dia terpaksa beralah dan serahkan cinta dia pada teman baik sendiri. Citer ni aku rasa ada full element of emotion. Kelakar ada, sedih byk, serius pun ada, marah pun banyak.... pendek kata, kalo korang hayati dgn penuh emosi...hati korang mmg tak senang duduk. Ketenteraman akan wujud bila korang tengok heroin tu dlm keadaan selamat.

Apa-apa pun korang tengok laa sendiri. Baru laa menjadi keseronokkan yg abadi. hehehehe

haaaa gambar kat bawah ni adalah watak-watak utama.  


Yang ni pulak hero dan heroin. Dalam tu nama diorang Geum Jan Di dan Gun Jun Pyo. Watak heroin ni mmg best. Seorang gadis miskin yg bercinta dengan anak Presiden company besar. Anak org kaya laaa. Cinta dihalang oleh mak si Jun Pyo poyo tu. Nama jer bercinta, tapi kejer diorg ni bergaduh je. Seronok laaa...byk gak elemen2 lucu. Ala-ala lurus bendul pun ada minah ni. Kira tak rugi laa kalo layan....


Ada a few theme songs yang aku suka dari movie ni. Dan dah selamat aku download utk ring tone BB aku. 
Lagu One More Time dan Because I'm Stupid. Nak tidur malam pun layan lagu ni...kasi feeling feeling Korea gitew...
ahaaks... oklah. Tu jer aku nak share. Lain kali aku tersampuk K-Drama lagi, aku story lagi ek.... 

Chawwww....nak sambung buat bunge telor! yeahhhhhh 




Thanks for singgah dan membaca...
 

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...