~♥~ STALKERS ~♥~


Tuesday, December 21, 2010

@}--- Si Jambu Batu....

Jambu tak? Jambu tak? Okay tak jambu...




 Pink guava tak? Guava laa jugak kannn.... ekekeke getis ahhh!~



 Last weekend balik semata-mata nak fitting baju. Hurmm...ni wedding planner aku. Sempat snap signboard jek. Tuannya tak dan nak snap...aku asik kena bebel jek, malas nak amik pic dia. Len tahun jek laa huhuhu..... Sesape yg duk area Skudai, Tun Aminah, Tampoi....senang citer Johor, aku mmg highly recommend planner ni. Sangat tolerate. Harga pun sangat berpatutan.



Then pi melantak mee rebus dan rojak asma. Macam tak sah plak kan kalo tak upload gambor makan. Nampak sangat haku rajin bab makan kan.... Alaaa tempat makan pun tempat biasa² je. Bukan gempak² cam orang² kaya....sekadar yg mampu. Tapi sangat nikmat tatkala menyuapnya...hehehehe



Ni kat food court kat Plaza Kota Raya JB. Sape yg asal JB mmg dah tau laa plaza lama ni. Plaza ni sebelah menara Ansar dan dekat ngan Hotel Pan Pacific. Dekat juga ngan Persada Johor. Ni kira plaza lama laa...tapi masih bernyawa. Aku suka juga datang sini....byk je benda² nak cari kat sini.

Rojak asma ni memang feberet aku. Kalo tak kat Kota Raya ni, sure aku pi pulun kat Plaza Angsana. Dua tempat ni mmg aku suka. Kat tempat² lain tu kureng sket...kuah dia tak sama. Tapi dua tempat ni pun rasa dah kureng sket....barang dah mahal kot. Kalo dulu² kuah tu mmg pekat jek...sedap jek lalu kat tekak. Skang ni cairrr....kureng syiok dah.


Haaa yg ni plak Mee Rebus Special. Special nyaaa udang goreng tepung 3 ekor. Besttt...besor besor! Rangup plak tu... memang mantop! Harga sepinggan ni RM5. Ok laaa...just nice.


So...tu laa menu weekend lepas. Menu masak kat umah, aku tak snap sebab cam bizi giler. Penat plak tu...so malas. Dah siap masak, rehat kejap....terus makan. Siap² terus balik Putrajaya.



Nota hati :: Mak suruh diettttt! Cemane nak wat nih????




Thanks for singgah dan membaca...

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...