~♥~ STALKERS ~♥~

Wednesday, December 22, 2010

@}--- Aku sukaaaa !!!

Aku dapat voucher Roxy. Officemate yg bagi. Expired 30 Dec ni. 


Tak tau nak beli apa. Ada niat nak beli beg kecik...alaa yg cam clutch tu ha.
Tapi tak jumpa lagi yg berkenan. Yg ada² tu boleh laa tahan, cuma kureng menarik.
Bak kata Incek Tunang tak cukup kilat dan kurang crumple.
Ishhhh dah nama pun nak sempoi²...bleh plak nak crumple² bagai.
Nantilah aku fikir²kan dulu....


Tanpa membuang masa mari kita makan buah ni. Kenal tak buah ape ni??? 
 


Yerrr...inilah buah delima yg merah mekar. Ye ke merah mekar? Biasa je aku tengok...

Banyak khasiat ni. Especially utk orang yg tengah pregnant. Memang digalakkan makan. Eh aku tak igt pulak utk apa. Tapi mmg bagus laaa...

Untuk org tak pregnant pun bagus juga. Baik untuk kesihatan badan. Lebih² lagi utk mereka yg rajin nak berdiet tu...mmg sesuai la mkn buah ni. Tapi adalaa caranya...aku je lupa cemane. hiks...nnti aku terjumpe..aku share balik yer.



Dah jom sambung kijer. Walau sebenarnya hati aku dah ada kat rumah....huhuhu


Thanks for singgah dan membaca...

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...