~♥~ STALKERS ~♥~


Thursday, December 2, 2010

@}---- Ketidakpuasan hati...

Pepagi hari lagi dah tak puas hati kan? Memang pun! Aku bukan apa laa...cuma rasa ada beberapa kerat manusia yg tak berkesedaran dalam diri. Pepagi hari dah buat hati org lain panas...

Aku ni bukanlaa baik sgt. Jauh sekali perfect! Sopan santun tu pun akan lebih terserlah dlm waktu² tertentu je. Kebanyakan waktu....'aku budak takde perasaan'! Eh jap...budak lagi ke? ekekekeke.....blom 30, budak lagi laa kan? (sila laa komen kalo tak puas hati ngan statement aku ni...)

Haaa kisah sebenarnya adalah pasal pemanduan kereta² di laluan kanan. Aku cukup sakit hati kalo org yg drive di lane kanan tapi meter kereta tu macam meter motor. Motor pun lagi laju tau tak?!!! Cukup cukup aku sakit hati... Dah laa bawa mcm org bercinta... dlm lane kanan... drive mencucuk² pun buat bodoh aje.... high bim lampu pun tak ganjak²...! Perghhh aku rasa mcm nak ketuk cermin pastu cakap...'ko dulu amik undang² paham bahasa jalan raya ke tidak???'

Serius aku mmg tak boleh blah dgn manusia mcm ni. Dah laa tu kadang² yg kereta besar² ni pun yg CC lebih dr 2.0 pun boleh bawak kereta mcm siput kat lane kanan tu. Buat muka tak bersalah jer. Mcm jalan tu bapak dia sorang yg punye! Arghhhh aku rasa mcm nak maki nasihat je sorang² owner kereta tuh.

Lagi memedihkan hati bila kereta² kecik yg tak sedor diri duk lane kanan. Kereta besar kat belakang dia dah cucuk rapat...eh dia buat tak tau jer. Perghh time tu mmg menyirap je darah... Bila kita potong kereta dia, dia buat muka slumber tak bersalah jer. Sekali lagi aku rasa nak maki nasihat cukup².

Ade juga penyakit driver² yg suke drive pastu main tekan² brake. Padahal jarak kereta dia ngan kereta depan tu jauhhhh lagi. Boleh muat sebiji kereta sedan lagi. Aduhhhh....tensi ok kalo ada manusia² macam ni atas jalan raya. Aku mmg jenis tak boleh sabar....dan tak reti nak bawa kereta slow² (tp takde laa laju sgt....sedang² dlm 100-120 km/j). So tolonglaaa kepada insan² yg seperti manusia² di atas ni...tolong paham keadaan org lain juga. 

Muafakat membawa berkat. Majulah sukan untuk negara!

_______________ ***** _______________


p/s :: waaa chaw pi MBB japs....ada urusan seri paduka baginda!
Thanks for singgah dan membaca...

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...