~♥~ STALKERS ~♥~


Thursday, December 16, 2010

@}--- Kasih ku menebal kpd Celcom

Tak sia² aku berurusan pepagi hari. Terima kasih Celcom. Sekarang aku dah boleh melayari laman² sesawang yg diharamkan dr Internet Provider office aku. Suka² hati mak² dan bapak² je aku nak bukak laman mana pun. No more 'PENCAPAIAN ANDA DI SEKAT'! 

Kira kecap cekap gak laa Celcom pagi ni. Biasa tu dah byr bill, kena call Celcom Care Centre, jawab mcm² soalan (utk pengesahan), baru laa diorg sambung semula line yg dah kena barred. Tapi hari ni, lepas je buat online payment (m2u of course), call je Centre, mamat tu kata line aku dah active. Lorrrr...dah tak payah dah merayu² suruh open line. Ini sudah cukup bagus kan? Atau sebenarnya sebab aku ada buat extra payment RM34??? Ishhh musykil musykil.... tak pernah² hokkay dia open line cepat camni.

Tapi tak kisahlah. Mood aku terus ceria pagi ni. Rezeki pun bertambah-tambah.
 



Thanks for singgah dan membaca...

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...