~♥~ STALKERS ~♥~


Tuesday, December 14, 2010

@}--- Lelaki Manja Itu Romantik !

Tu topik Hot Chat di Hot FM hari ni. Takde kena mengena dgn entry aku. Cuma aku sangat suka dgn statement itu...Lelaki Manja Itu Romantik ! Ehh bang....abg manja tak? Manja ke mengada²???! ekekeke

Apa² pun meh tenung muka haku....pic fresh from oven! hihihi


Mata kuyu sebab tak cukup tidur. Semalam pulun tengok muvi ngan Incek Tunang. Akibat balik awal pagi, dan tidak kecukupan ketiduran. Kesan sampingan punch card hari ni merah!

Kisah bermula dgn memaksa Incek Tunang dtg sini temankan aku tengok muvi. Peringkat awal paksaan tidak di layan. Akibatnya....sebijik fon CSL aku hancur! Yer...itu kesan aku hempas kat lantai umah. Ugutan kedua adalah apabila aku cuba utk hempas BlackBerry aku. Tapi sayangnya tak sempat hempas, dah hang! Padan muka haku...satu hari tak leh berBBM. Tapi kan...dek kerana sayang, sharp kol 10 Incek Tunang dah terpacak kat Kondomaniam Balaci Kerajaan yg aku duduk. Seronok hokkay!!! Eh ni cerita hari Ahad malam tau....bukan semalam. 

Semalam pegi repair BB....tp cam haremmm smpai je kedai, BB tu dah back to normal. Bikin gua bengang sajok! Dah settle BB, lepas office pergi serang GSC. Masuk² keter, tiket dah siap terpacak kat celah petak air bag. hehhehee...caaaayang abg!



Memula tengok cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah.

 * Gagah snap papan iklan yg kat tembok atas nih. Kat bawah nyer iklan aku tak jumpe.... 
tak sedor diri amik pakai fon, len laaa bwk SLR.


Sinopsis :: Cerita adalah kesinambungan dari filem Zombie Kg. Pisang. Tapi kali ni, Kg. Pisang digemparkan dgn hantu Kak Limah yg berjiran dgn si Hussin (Awie). Memetik juga kisah percintaan masa lampau antara Hussin dan Che Nin (aku tak igt nama betul pempuan nih). Cerita ni hanya kisah satu malam di mana seluruh org kampung berusaha utk memulihkan keadaan kampung yg gempar dgn kepulangan hantu Kak Limah. End of story, korang pi tengok sendiri.... kikiki

Komen aku :: Best! Walaupun ada yg komen lawak dlm cerita ni lawak ulang². Tapi pd aku, diorg buat mcm tu sbb tu trademark org Kg. Pisang. Siyes...lawak citer ni. Aku pun sampai tak cukup napas nak gelak. Incek Tunang siap tersedak pop corn. Seb baik panjang umur lagi. hehehehe...tak rugi wooo layan!


Then kitorg layan cerita Narnia!


Sinopsis :: Pengembaraan dua beradik si Lucy dan Edmund beserta sepupu diorg ke Narnia. Gaduh siket² dgn pedagang jahat. Misi adalah menjadi 7 bilag pedang yg boleh menghasilkan kuasa yg tiada tandingan. Ada cabaran² yg diorg kena tempoh sblom dpt collect semua pedang. End of story, aku tidur....so tak tau ending!!!! hahahahha...... (siyes ni weiii. aku tak tipu!)

Komen aku :: Hurmmm siri kali ni tak laa best mana. Untungnya ada si Prince Caspian yg hensem tu. So aku masih boleh layan. Jalan citer cam lembs sket arrr...sbb si kecik dua org tu je yg  berlakon. Kakak ngan abg dia kononnya sedang further study. So, pertempuran yg diorg buat....cam lite lite je. Tak heavy...kang tak larat plak dak2 tu nak bertarung. Apa pun....citer ni still boleh di layannn.... =)


Settle movie dlm kol 12.30 am. Poie isi perut lak. Incek Tunang mao makan steak. Berdesup ke foodcourt Uptown Lama. Kat sini steak dia best jugak laaa. Nak compare ngan TGI Friday, mmg kalah laa dia. But just nice....masih boleh return laaa. Dah bape kali pergi tp masih tak  berkesempatan nak snap pic makanan kat situ. Setiap kali pergi malam....time tu plak mata aku ngantuk. No mood nak snap snappy. Baik aku hadap je steak depan mata tuh! Next time laa k...




Yeayyyyy....kami yg membahagiakan!

So in Lurve with u Sayang.... ♥

Thanks for singgah dan membaca...

1 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...