~♥~ STALKERS ~♥~


Wednesday, December 22, 2010

@}--- Status-status Facebook aku sepanjang 2010!

FB ni kadang² best juga. Macam² application yg dikeluarkan. Kali ni application tentang himpunan status-status FB kita sepanjang 2010. Hebat...rajin sungguh diorg ni create application ni. Siap ada pilihan templates note utk cetakan. Sweet. Aku dah try buat. Aku pilih pink. Ni hasilnya....



 Ni print screen page aku. Boleh skodeng web apa yg aku buka. Ngan siapa aku Gtalk. Dan of course....cuma satu tab je yg berkaitan kerja. Yang lain....hiburan semata. =)

Sila tengok yg berderet dlm album kaler kepink kepink tu...




Ni aku dah crop dan enlarge. Bahagian ini je yg aku nak fokus.... Dlm setiap keping templates note tu boleh muatkan 10 status. Tu kalo status sedang². Kalo pendek² lagi banyak...



Dan hakikatnya.... aku memang rajin mengadap facebook kan?


94 new photos hokkay!!!







Sape nak try leh click link kat bawah ni.
My Status In 2010 http://apps.facebook.com/mystatusinyear/


Thanks for singgah dan membaca...

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...