~♥~ STALKERS ~♥~


Wednesday, December 1, 2010

@}--- Errr......errr.....

Hari ni dah 1st December 2010. Wah....another 30 days to 2011. So fast laaa....

Masuk tahun baru maknanya mcm2 benda baru akan kita lalui. Paling utama adalah pertambahan umur. Huhuhuhu.....tidakkkkk!  Errr...tp tahun depan juga nak tukar title 'Puan'. Ouchhh! Bersediakah aku? Doa2kan aku ya teman2...

Kalau tahun depan dah kahwin, tahun depan juga kena fikir nak tambah aset. Yg utama beli rumah. Target sebelum umur cecah 30, mesti dah beli. So from now kene recce mana2 kawasan yg strategik utk bermastautin. Yg pasti...aku nak beli rumah kat JB. Dan kawasan tu haruslah ditengah2 antara umah mak aku dan umah bakal mertua aku. So senang!

Seperkara lagi aku kena fikir pasal nak transfer balik JB. Now syiok bersenang lenang duk kat Putrajaya ni. Sampai lupa ada mak bapak kat Kulai tu. Ada waktu pulak, Incek Tunang yg lebih bertanggungjawab jenguk Mak Bonda dan Ayahanda aku. Pegi hospital pun Incek Tunang yg hantarkan. Anak dia ni jd apa? Syok je membongkang kat gumah...ekekekeke (mau kena penampor kalo Mak Bonda tau ni)

Ishhh....bila fikir2 byk hal lagi rupanya. Tapi, buat masa skarang ni....aku tak nak fikir byk2. Cukup utk fokus pada hal kawen. Incek Tunang pun dah semakin rancak....semalam seharian berdiskusi dgn mak dia. Aku juga byk benda lagi tak bergerak. Kena fokus....fokus....dan terus fokus!


p/s :: Esok Mak Bonda dtg umah! yeayyyyy....leh ajak jenjalan carik pasal!

Thanks for singgah dan membaca...

4 Crappers:

Fyda Rahim said...

chaiyok lysa.. ko leh bt.. hehe

Rose Emely said...

huh! tu jek laa ayat ko. yer aku mmg mampu buat...dgn izin Allah. insya-Allah....doa2kan yg terbaek utk aku yer teman!

Anonymous said...

selamat menempuh tahun baru dan alam rumahtangga..

Rose Emely said...

En./Pn. Anonymous...

mekaseh....

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...