~♥~ STALKERS ~♥~


Thursday, September 8, 2011

@}--- Jom Naik Tangga

 OFFICE SAPE ADA MENATANG KEMPEN NIH???

Cepat angkat kaki!!!!



hahahahhahaa....
Ni kempen kat ofis aku yer....sesuai laaa dgn nama KKM kan.
Haruslah ada kempen kesihatan.
Letak plak bersebelahan dgn pintu tangga tapi bertentangan dgn pintu lif.
Opkos laaa aku sebagai pekerja cemerlang, berhenti dan snap kempen terbaik ini, lantas menekan butang lif untuk naik ke tingkat 7.
wakakakka....
Bijak kan? Sangattttt bijak!
Walaupun pewot agak ketat selepas menyerang 2 buah rumah terbuka waktu lunch tadi, tidaklaa pula datang keinsafan nak pi naik tangga. 
Turun tangga okay la kot... hak hak hak




p/s :: Mekaseh ye Mad & Aliaa dan Kak Shima & En. Din utk menu-menu beraya tadi. Alhamdulillah, kyg sebentar pewot saya.... Next saper??????



Thanks for singgah dan membaca...




2 Crappers:

lieyalatif said...

hahaahahah...rajin ko entry kan pompuan ni sot..tak pasal2 glamer die....

aku mule2 teserempak ngan die ..tekejut beruk aku ....mahkluk mane dok tepi tangga ni hahaahaha....

* ce amik aku jadi model hahaahah

Rose Emely said...

kak liyot...

hahah ko jgn tak tau. masa haku snap tu terserempak ngan org engineering.
kagum dia melihat aku snap...
pastu punyelaa bangang...aku pi ikut dia masuk lif. aku nak naik, lif tu turun bawah.
kompom2 dlm hati mamat tu...ngata haku kan? 'budak ni tak insaf lagi gamaknye'
hahahahaha


eh apehal lak nak amik ko jd model?
lagi orang tak mo follow...!hhaha

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...