~♥~ STALKERS ~♥~

Wednesday, September 7, 2011

@}--- Ayam Kicap Blackpepper



Balik nanti nak buat lagi lah!
Resepi paling mudah.

Ayam yg dah siap di goreng, bahan tumis (kayu manis, bunga lawang, cengkih), bawang merah, bawang putih, halia, cili padi, lada hitam (kisar kasar), kicap, garam dan gula.

Kompom 2 pinggan nasik leh disebat!
Ouchhhh....nikmat.    (^__^)



Thanks for singgah dan membaca...

2 Crappers:

...sWeeT uMi... said...

sgt sgt menyelerakan...mlm ni nak wat menu ni la hehehe...hero2 tu mesti laju je mkn kan (^_^)

Rose Emely said...

kak naemah...

heheheh cudap cudap!
ni menu masa off puasa hari tu...siang2 hari melantak. ekekeke

so, dah jadi ke blom ayam kicap nyer?

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...