~♥~ STALKERS ~♥~

Monday, September 26, 2011

@}--- Gedik-gedik dari colleague...

Monday Blues!!!

6:30 a.m. datang punch kad, pastu balik sambung tido.
Non-hado mood nak bekojer.
Lagi-lagi terkena serangan flu.
Terus lemau jek badan.

Tapi around 10:30a.m. terpacak balik di office, setelah sorang colleague meroyan kebosanan di Gtalk.
Tak rugi gak datang, tup tup boss bagi buah tangan.
Beliau balik berkursus di Cameron Highlands minggu lepas.
Dapat laaa sebotol jam strawberi.
Balik boleh bedal sambil-sambil layan indoor games.
Hahahah...eh nak letak link blog boss, lupe plak ape add nyer.
Nanti-nanti haku recce..!


 Yang ni pun kira buah tangan dari colleague.
Sian dia kan.
Teringin agaknya nak orang tuliskan nama dia ngan hubby macam ni, tapi takde sorang pun yang paham isi hati dan niat romantis dia tuh.
Penyudahnya....dia tuliskan nama haku.
Seb baik betul!
Sebagai langkah menjaga hati, aku snap laa picca ni. 
Kasi up dalam belog ini.
Trimas ye kak Sheema Dean.


Tu jek citer hari ni.



p/s :: Malam ni hantar Incek Somi balik....huhuhu T_T


Thanks for singgah dan membaca...


4 Crappers:

sHeeMa DeaN said...

euwwww mak banga hasil kerja tangan mak ada gak orang hargai... kikikikiki

Rose Emely said...

eh...bila masa ko tukar nama mak kak oi?
bukan gelaran ko ummi kah?
hahahaa....amik hati jek tu!

alinac lover said...

salam..kalo nk order mascara,..bole la email yong ya


alinacshoppe@yahoo.com


p/s: cntik la blog ni~

Rose Emely said...

yong...

tq for drop by. will contact u soon...

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...