~♥~ STALKERS ~♥~

Thursday, September 22, 2011

@}--- Jamuan Raya Office Y2011

Hari ni ada jamuan raya ofis.
Tapi Mr. Canon tidak bersama saya.
Maka picca² adalah hasil dari Baby Berry.
Muka tuan tanah tak hado....nikmati saja gambar makanan.


Ni dessert yang aku belasah mula-mula sekali.


Satay ni plak Puan Ofismate yang ambil banyak-banyak.
So aku tolong makan satay ayam dia 5 cucuk.
Sedap!


 Pastu pi belasah bihun sup.
Sup dia rasa pelik sikit ar....sebab ada serai.
Eh penah ke orang buat sup letak serai?

 

 Last sekali penutup dengan ini.
Walau pewot dah kenyang, gigih gak amik sebab nak rasa.
Too bad...pada aku tak sedap!!!


 Ni lah muka-muka yang melambakkan pinggan dan mangkuk di atas meja.
Dasyat!
Yang paling kiri tu saje laa tu palingkan muka, tak mo tunjuk muka!


 Majlis diakhiri bergambar bersama pengarah.
Nanti nak pi kutip picca dgn opismate yang lain...huhuhu



p/s :: yeayyyyy....sat lagi Incek Somi datanggggg!


Thanks for singgah dan membaca...


2 Crappers:

mysha said...

wahh...paNtas sGGuh ko yek...

eh aRi tu aKu maKan kaT anjung pun bihuN sup dia leTAK seraI.. hehehe

sHeeMa DeaN said...

eh..eh... pompuan mana yang tutup muka tu.. sungguhh tak tau maluewwww....

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...