~♥~ STALKERS ~♥~

Friday, November 12, 2010

@}--- Jangan Choba-choba =)

Baca tajuk tu mesti cam tertanya-tanya kan? Kenape jgn cuba². ekekeke....actually no story nak share around. Just lil funny joke. Jom layannnn....

Ujang masih belajar dalam darjah 2. Ayah dan ibunya sudah bercerai 4 bulan yang lalu. Ketika Ujang pulang dari sekolah, dia melintasi bilik tidur ibunya dan mendengar desahan desahan.... Dia melihat dari balik pintu, terlihat ibunya sedang berbaring dalam keadaan tanpa pakaian, dan sedang meramas-ramas dadanya sambil merintih... "Aku nak lelaki . . . aku nak lelaki . . ."

Dua hari kemudian, ketika pulang dari sekolah, Ujang sekali lagi melintasi bilik tidur ibunya dan terdengar ibunya sedang merintih. Ujang sekali lagi mengintip, dan melihat ibunya sedang dalam keadaan telanjang bulat, ditindih oleh seorang lelaki.

Ujang terpaku sejenak. Lalu ia cepat cepat menuju ke bilik tidurnya. Dengan segera Ujang membuka seluruh bajunya, telanjang bulat.  Lalu dia berbaring di katilnya, meramas-ramas dadanya dan merintih... "Aku nak iPhone . . . aku nak iPhone . . . . ."


hehehehee.....it was a joke lucah. lucah lucah pun....ada moral tuh. Si mak tu pun satu, tengok timing la kan kalo nak berjantan pun. Pastu ajar laa anak tu didikan agama yg cukup....kesian budak tu. Macam tu difikir nyaa cara nak minta barang.... hadoiyaiiiii....


p/s :: Buat teman-teman di luar sana....jgn choba-choba berkelakuan sebegitu ye. Tak baik!




Thanks for singgah dan membaca...

3 Crappers:

Shida Karim said...

hahhahahahha...... ilang ngantok aku weii

Rose Emely said...

amboi shida... awal² pagi dah ngantok. obertaim ke smlm yanggg? ekekeke

Shida Karim said...

hahhahah.... no komen..!!

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...