~♥~ STALKERS ~♥~

Thursday, November 25, 2010

@}--- Azam hari Khamis...!

Aku nak pergi cuci kereta lepas waktu pejabat! Sekian.






Updated.

Akhirnya aku berjaya juga mandikan kereta aku. Setelah sebulan dia berlumuran debu dan kotoran. Dalam hujan pun hujan lah...janji dah mandi. You look so sweet darling....


Thanks for singgah dan membaca...

4 Crappers:

MoHd FaReez said...

tolong basuh moto saya...haha

Rose Emely said...

hek hok hok hek....basuh sendrik!

azam tu pun nyaris² tak menjadik tau...! tetiba jek hujan. tpi bila fikir² keter tu dah sebulan tak mandi...kesian plak. so dlm hujan pun dia mandi jugak. ekekeke

sygku manje said...

untung kete tu...
npe xupload pic kete??
amcam yg calar tu?
time lnggr divider?
suda ok ka?

Rose Emely said...

ehemmm....sygku manje! sape ni ek...
pakai nama² glamer nih...tidak ketahuan oleh ku...ekekeke

well...u must be sumbody who know me very well kan?

sajer tak nak upload pic keter terkini. dh buruk tuh! rasa cam nak tukar keter baru jek...huhuhu

kesan calar balar sumer masih terabadi di body. syg pulak nak buang kesan² tu...maklumlah, kenangan dlm kehidupan. kikiki

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...