~♥~ STALKERS ~♥~

Saturday, November 13, 2010

@}--- Apakah sebenarnya yang tersirat . . .

Aku bangun pagi ni dengan muka terpinga-pinga. Adakah benar mimpi hanya mainan tidur atau pun sebagai alamat menyampaikan or mengigatkan sesuatu perkara. Mimpi yang pelik. Tak penah aku dapat mimpi macam tu.

Termenung panjang atas katil....sambil mata kelip² pandang kipas siling.

Kalau betul lah ada maksud yang tersirat, aku mohon dijauhkan dari aku andai perkara itu perkara yang tak baik. Kalau betul pun ada hak aku sekarang yang nak ditarik balik oleh Maha Pencipta, aku redha...cuma biarlah aku dalam keadaan bersedia menghadapinya.

Dan seandainya ianya berbentuk rezeki kepada seseorang yg didatangkan melalui aku, aku mohon kepada-Mu ya Allah, tabahkanlah hatiku...berikan aku kesabaran yg tinggi...rahmatilah keredhaan aku. Apa² pun aku berdoa segalanya hanya yg terbaik utk aku, keluarga aku dan insan² di sekeliling aku.... Aku pasrah dgn ketentuan-Mu.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Okeh....habis dah feeling². Nak mandi...Nak siap². Jap lagi nak dating....Incek Tunang dgn bersusah payah otw dari JB now! Love so much laa abang... dah lama kita tak dating... ekekek...gediks tol. minggu lepas baru jek jumpe kat JB. Ehh...dah nama pun kekasih hati kan? Mane bley tahan tak jumpe lelame....

Before chow.... layan pic tribute shayer ek... windu kamoo abg!





p/s :: ni gambor time kuwus sket.... time skang makin b0000lat... ahaks!~


TATA TITI TUTU...


Thanks for singgah dan membaca...

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...