~♥~ STALKERS ~♥~


Monday, November 15, 2010

@}--- Benchenta si chandurry . . .

Setelah puas memujuk merayu akhirnya cair juga hati si kanda. Wahhh...ada satu kejayaan di situ. Elehhh gedik je ckp mcm tu...org lain pun becinta juga. Takde kepochi pasal pujuk memujuk. Hado aku kesah??? wakakkakaa....gelak jahat!

Ehhh mane tak aku kevanggaan sekejap. At moment, Incek Tunang tu mmg susah nak dtg KL....sbb bibik umah dia baru je abes kontrak. Belum ada pengganti. So, Incek Tunang tu kan anak mithali....sgt baek menjaga bondanya. Kalau Incek Tunang leh dtg KL disebabkan pujukan aku, apekah maknanya??? (sendiri jawab..)

Motif suruh datang KL tidak lain dan tidak bukan adalah menghabiskan duit bersama. Tak sedar diri nak kawen, bkn kata nak simpan duit. Pi perabih duit ade arrr...

Memula terus pi hadap tengok movie. Citer Skyline! Okay...aku xnak komen lebih² sebab cerita ni mcm gampang. Sape² yg belum tengok tu....SILA JANGAN TENGOK!!!

Lepas sakit hati tengok Skyline tuh, aku pegi mengubat hati di Bagan Lalang... ekekeke dah lame tu tak layan ikan bakor kat sane. Winduuuu....! Order cam biasalah, terubuk bakar, ketam sweet sour, kepah halia, pahat sambal telor dan sotong goreng tepung.


* sotong goreng tepung aku tak smpt nak snap gambor...tau² dah licin...! 

Tunggu makanan sikit punya lama, sebab org dah ramai. Kebetulan mlm tu pulak hujan. So kene tahan sabar bebanyak. Bila makanan sampai, tak sampai sejam dah licin. Baik punya melantak... hehehe

Dah konyang....pi layan pewot ngan Megamind kat GSC Alamanda. Layan kartun midnight....boleh??? hahahah...kompom aku tido. (mmg tido pun kejap...)


* aku yg ting tong....ketoing. Olo...! hahahaa

Ahad layan Unstoppable pulak. Owhhh sangat seronok layan cerita cemas ini. Anda digalakkan menontonnya... Then end up our weekend ngan movie RED. hahaha sian aku...dah nak abes musim, baru hegeh² nak tengok. Tapi mmg layan giler....rugi sape yg tak tengok.


Sila tenung baju Incek Tunang saya. Tak sedar diri kan? Almost single! Punye laa byk tulisan lain...tu juga yg dia nak. Ape hal?!!

See... gedik², nanges² pujuk Incek Tunang dtg Putrajaya. Nak dating nengok wayang je. Ape ke pekdahnya? Pada hal barang² persiapan kawen tu byk lagi yg pending. Aku bukan tak nak fikir, bila fikir je jd stuck. Better jgn fikir. Aku duk dendiam....layan feeling² romantik. Pastu tidur.... esoknya  bangun g keje. Sampai ofis...clean up meja sikit lebih kurang, hapdet blog pulak. Petang baru boleh siap....(owhhh nampak sangat aku terbenti² reka cerita sebb sambil buat kerja ofis.... SILA JANGAN PERCAYA)

Ok aku nak balik....nak sambung shopping kat Alamanda. Lusa dah nak raya babe. Nak gi order lembu kat Carrefour japs...! kikikiki


p/s :: Thanks a lot abang... you're my very best ever after...!


 Thanks for singgah dan membaca...

2 Crappers:

mysha said...

daSAt ko ELysa..samPai berJaya MEncaiRKAn haTi tUnaNg ko ekekeke...

BEsh Lak AKu tGK maKanan tu huhuhu..

tGh daLam paNtang sume besH nk makan he.....

Rose Emely said...

ekekeke...ape ke tak berjaya. sampai basah tepon aku dok melalak suh dtg. seb baik tak hang jek fon tu. kalo hang...dia dtg jek kompom aku mintak iPhone 4 plak.

sabor sabor...abes pantang nnti leh gi serbu bagan lalang tu ek lalink. hiks

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...