~♥~ STALKERS ~♥~


Friday, November 26, 2010

@}--- Entry Khas

Aku nak ucapkan ribuan terima kasih tak terhingga pada seseorang yg berkesudian tolong tengokan kereta aku sepanjang peninggalan aku ke Kelantan tempoh hari. Memang aku ada minta tolong, itu pun kalau beliau ada masa. Maklumlah beliau ni seorang wakil rakyat. Maka jadual beliau memang padat. Aku pun sedar diri, takat nak realisasikan permintaan aku yg tiada berkepentingan tu, pasti memberi beban yg besar kepada beliau. Banyak lagi tugas² kerakyatan yg beliau wajib wakil kan. Tapi syukur Alhamdulillah, memang beliau seorang wakil rakyat yg bertanggungjawab. Permintaan menengokan kereta di suatu tempat parking direalisasikan tanpa ragu². Sungguh aku terharu. Terima kasih YB.


Ni la kereta aku yg wakil rakyat tu tengokkan. Bukan kereta mewah pun. Kereta cabuk jer. Kalau hilang pun takde laa orang² kaya kat luar tu nak meroyan lebih².



The new story is aku breakfast dengan menatang nih....


* sumber dari google

Okeh chaw...

Thanks for singgah dan membaca...

2 Crappers:

ZanaNordin said...

baik hati org tu..

uish...pepagi dah b/fast ngan siput sedut masak lemak...sedapnyer

Rose Emely said...

kak zana...

ekekeke...tu lah. terasa terhutang budi juga. tinggal dekat seminggu kat public car park tu...

hari ni lewat smpai ofis, tgk2 kat cafe dah kuar siput nih. mcm sedap...tu yg tahpaw siap². layannn..

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...