~♥~ STALKERS ~♥~


Tuesday, November 9, 2010

@}--- Abes dah citer makan...

Siri 3

Hehehee...rajin laa pulak aku berstory ari ni ek. Macam tak bersalah je kan asik mengadap blog. Padahal ari Jumaat nak miting nih. Takpe....asal kejer settle, sure bos tak marah. ekekekee....kalo dah malas tu ngaku jelah. Tak payah nak kuarkan ayat cover diri...tul taks?

Well...ari ke-3 ni tak byk citer sgt. Sebab aku just kemas bilik...(org sampai umah kg kemas bilik dulu,  baru bersenang lenang. aku ni dah nak balik kl baru nak sebuk² kemas bilik...ekekeke) Nak cemane...lagi kesahkan makan dr mengemas. Muaahaha.... pemalas sebenornya. Menu lunchy return menu sabtu malam...so tak yah laa citer lelebih.

Kol 5 ptg, Incek Tunang dah terpacak kat umah. Amik aku nak antor pi Larkin Sentral. huhuhu nak lek kl laa kununnya... bas kol 8.15 p.m., kol 5 dah amik aku. Ape kes? Sure laa pi dating duluan...hak hak hak. Bercengkerama sekejapan kat Sutera Mall....takde pe yg menarik kat sini. Keluar je dari mall, kaki aku terpelecok. Sakit sampai ari nih...padan muka aku.

Then pi early dinner kat food court area Larkin. Incek Tunang layan chicken chop...tapi tak best. Menu aku juga yg syiokkkk.... 

Incek Tunang mmg dah berhajat nak mkn ABC. Aku takde laa kesah sgt....sbb masa tu hujan. Tapi bila sampai kat meja....nah ko. Terliurr aku....ABC Special. Memang mantops....ais dia halus giler. Mmg sedap. Cukup rasa, cukup perisa, cukup bahan...mcm² ada dlm tu...slurrrrrp!


Aku pun tak nak kalah....order ais jugak. Tapi Ais Jagung arrr.... Selama ni aku slalu mkn kat Putrajaya ni je...kat Anjung tu ha. Takde laa sedap sgt...tp boleh laa layan. Pekena yg kat Larkin ni...sure pasni aku ajak Incek Tunang lepak sini dulu sblom balik kl....lepas gian babe!!!


*mengah haku nak ngabeskan nyer....and of course Incek Tunang tulun perabeh jugak... hiks


Bakso!!! hehehe....superb ok. RM5 jek semangkuk tu... for sure aku mmg takleh abes, Incek Tunang juga kasi clear water no buaya....hiks


Yeayyyyy....tamat sudaa. Pasni leh citer lain plak. Aicehhh mcm laa aku ni byk sgt story nak dikisahkan.... ape lagi story aku ada selain makan. hahahaha....welll pisnowor! chawwww....





Thanks for singgah dan membaca...

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...