~♥~ STALKERS ~♥~

Thursday, July 12, 2012

@}--- Oh my wedges!


Kejadian berlaku petang semalam.

Masa kat opis aku dah terpandang kat wedges aku yang tak sampai sebulan baru beli.
Watdehel tetibe ada permukaan yang mengelupas nih???
Tak sampai sebulan kot pakai.
Bukan laaa lasak sangat aku pakai, takat dari parking sampai dalam opis je pun buat bejalan.
Sampai opis sure aku buka and tukar pakai flip flop @ fipper.
So macam tak logik jika pengelupasan itu akibat pergeseran sesama kaki.

Lepas opis je, laju-laju masuk kereta.
Belek punya belek.....


 * Tenung dan renung dan kaji.

Kompom itu bukan kesan geseran tapi adalah kesan gigitan!!!!
Pertama kali berlaku ni.
Hwaaaaaa....
Ape ke dengki sangat menatang ni nak gigit wedges aku???
Ape sedap sangat rasa wedges tu?
Ade cam cheesy wedges kepsi tak?
Grrrrrrrrrrrrrrrr.......
Okeh persoalannya skarang....menatang apekah yang bermastautin dalam kereta aku sampai sanggup geget wedges haku ni???
Adakah cengkerik kembali bermaharajalela???
Andai benar.......abang!!!! Lysa nak wedges baruuuuuuuu...huhuhuhu

* Hanya orang tertentu je tau sejarah cengkerik ni! Harap maklum.



Thanks for singgah dan membaca...
 

2 Crappers:

sHeeMa DeaN said...

memang sah cengkerik kelaparan dalam kereta ko tu...

Rose Emely said...

kak sheema dean...

hahaha sadap yuh!!!
weii dah takde laaa cengkerik dlm kete haku tu...
ada lagi satu selipar baru aku letak kat sit belakang tu...xde plak dia geget. huhuhuhu

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...