~♥~ STALKERS ~♥~


Thursday, January 6, 2011

@}---- Cabaran Tahun 2011

Wahhh lama ehh aku tak hapdet blog. Sudah hilang keminatankah aku untuk merapu di sini? Atau sudah ketandusan idea kah aku untuk mengulas di sini? Semuanya hanya Dia yang tahu....

Aper citer tahun baru korang? Mesti ada citer pasal azam baru, cuti-cuti makan angin tahun baru or segala-galanya bertukar baru....

Eh...ok lagi tak kalo aku nak wish. Belasah jer laaa....Selamat Tahun Baru ye teman-teman. Semoga kehadiran 2011 menjadikan kita lebih matang, lebih rasional dalam menjalani kehidupan dan mudah-mudahan hidup kita lebih diberkati oleh-Nya serta dihindarkan diri kita dari perkara-perkara yang terlarang. Aminnnn....

Mula je tahun baru, maka bermulalah cabaran baru. Cabaran yang pertama ni, memang sangat mencabar bagi aku. Sesuatu yang tak pernah lagi aku buat. Hopefully, cabaran ini dapat aku atasi dengan jayanya dan memberikan aku hasil yang sempurna. Sama-sama kita nantikan penghasilan nilainya yer.

Cabaran kedua adalah cabaran menukar status Cik kpd Puan. Ouchhh...sudah tidak lama laaa lagi. Sikijap jek...pejam celik pejam celik...dan sampai waktunya. Usaha gigih sedang dijalankan agar cabaran kedua ini dapat disempurnakan dengan jayanya. Mohon doa teman-teman agar segalanya berjalan dengan lancar.

Cabaran ketiga adalah cabaran menjalankan tanggungjawab. Tak lama lagi, kemana pun kaki ini melangkah, wajib diingat sesungguhnya diri ini kini telah berdua. Bukan seorang diri lagi yang bebas ke sana ke mari tanpa memikirkan tanggungjawab. Mudah-mudahan Dia memberikan rahmat agar cabaran ini mampu dipikul hingga ke akhir hayat dengan penuh kesabaran dan ketaatan.

Cabaran terakhir adalah cabaran mengharungi tahun 2011. Harap-harap lebih banyak perkara yang baik berlaku dari yang tak baik. Korang senang, aku pun senang.... =) Aminnnnnn....

Ok dah dah...nak sambung kijer. Ni curi-curi time hilangkan bosan mengadap surat-surat. Good luck everybody....Happy happy owayz.... \(^_^)/

Thanks for singgah dan membaca...


0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...