~♥~ STALKERS ~♥~


Wednesday, April 17, 2013

@}--- My Pre-2nd Anniversary Dinner


First of all, tahniah pasukan JDT atas kejayaan mengalahkan team Selangor semalam.
1st time ni JDT dapat kalahkan Selangor.
Best best....menyaksikan pelawanan dengan penuh emosi.
Next game, lawan Pahang pula. Go JDT go!!!

Okeh stop citer tu.
Meh citer makan-makan plak.
Dah nak 2 tahun kawen rupanya aku nih.
So kami pi laaa wat pre-anniversary dinner....katanyaaaa!!!
hahaha....itu semua poyo!
Bukan laaa nak celebrate sangat....memang nak pi melantak pun sebenarnya.

Mari kita gedik-gedik meronggeng di Silka Hotel, Johor Bahru.
This is an apartment concept hotel.
Masa lalu kat kawasan hotel ni....haram aku tak perasan itu adalah hotel.
Sebab semuanya apartment.....


Makan di sini....Checkers Cafe.
Sebab pegi weekdays, maka takde orang pun.
So...suka hati ko laaa nak borak high volume pun...


Tempat ni kecik je pun...sebab takde orang.
Maka kami melepak di bahagian tengah cafe....
Nak romen-romen gitu....hahaaha


Okeh....ini menu-menunya. Aku amik 1 jer air...watermelon juice.
Sebab hari tu dah banyak sangat minum air manis....so kami share aje.
Better minum plain water....
Lagipun haku masih batok tok tok...huk huk huk

Layan appetizer, aku amik Mushroom Soup dan Incek Somi amik Ceasar Salad.
Sedap...tapi masalahnya aku makan lambat. Time ni manager hotel datang melepak kat meja sebab manager tu kenalan lama Incek Somi.
Tak kan dia borak aku nak layan melantak kan??? So ala-ala terkulat-kulat jugak laaa aku mensyekik.
huhuhu....rugi rugi....terkial-kial makan sebab nak cover. 



Main course sama-sama amik Chicken Chop.
Aku time ni dah mengah dah...sebab mushroom tu aku abeskan dekat separuh gak laa...
Layan 4 5 suap...terus tukar plate ngan Incek Somi sebab plate dia sangat cepat licin.
Tak sia-sia aku tak abes makan....



Dessert lak amik Cheese Cake Ice-cream dan Banana Split.
Opkos laa aku abeskan separuh je cheese cake....tapi aiskrim licin ye!
Banana Split jangan ditanya....tak bersisa!



Mesti korang ngata kitorang buruk lantak kan?
Apalaaa salahnya appetizer dan dessert tu share je kan?
Nak wat camner....pakej datang camtu.
Setiap orang kena pilih sorang satu....so pilih je laaa kan kan.
Total makan RM51.90 sahaja.
Wink wink....

Well, we had so much food that day.
hahaha...bukan had so much fun ye.
Btw, sangat gumbira bila berjaya menambah kebesaran pewot Incek Somi...





Thanks for singgah dan membaca...
 

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...