~♥~ STALKERS ~♥~


Friday, April 12, 2013

@}--- Cemburu menguasai diri....


Saya sangat teruja bila meng'gugel' kecantikkan Pulau Rawa, Johor.
Tapi jadi sakit hati bila Incek Somi dah menjejak kaki ke Pulau Rawa sangat cantik hari ni.
Walaupun bukan untuk bersuka-ria, saya tetap cemburu.
Biarpun demi tugas......saya tetap sakit hati kerana tugas saya tak melayakkan saya untuk jejak kaki ke Pulau Rawa ini....
Bukan sekejap ye kawan-kawan.....3 hari okay! 3 hari!
Argghhhhhh.....stress stressss!!!
Kena kumpul duit cecepat nih...nak gi pulau juga.
Nak rehat-rehat.......
Hurmmmm....tiba-tiba rindukan Pulau Tioman!

Buat Incek Somi terchenta....ingatlah isteri mu di sisi.
Kalau terjun laut itu....ingat-ingatlah daku yang terjun atas tilam aje.
Kalau bersantai-santai dengan bayu laut tu....ingat-ingatlah daku yang layan bayu kipas aje.
huk huk huk......aku cemburu!!!!


 







Kredit pada blog ni sebab share pic.
Nak tunggu real pic dari aku....entah bilaa laaa dapat jejak kaki kan.
Tunggu pic-pic dari Incek Somi je laa nanti....hwaaaaaa
Menangis tak berlagu laaa aku 2 3 hari nih!!!


Thanks for singgah dan membaca...

 

 

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...