~♥~ STALKERS ~♥~


Thursday, March 31, 2011

@}--- Tony Roma's

Jalan-jalan ke Sunway Pyramid last Saturday.
Hajat di hati mau beli kasut utk kawen nanti.
Jalan punya jalan, kasut entah ke mana, makan jua yang datang dulu.
Ngeh ngeh ngeh...biasalaa I kan...ape ape pun makan itu yang utama.
Kalau tak camne nak hidup ceria kan? kan? kan?

Pilihan kali ni adalah Tony Roma's.
Layan western sambil ramas ramas. Ok kan? Ahaks!~


Bila dah masuk, tiba-tiba jadi blur plak. Tak tau nak makan ape.
Masuk sini pun sebab future SIL nak makan Chicken Chop.
Dalam Sunway ni rasanya fast food yang banyak tang ayam ni...nak cari Chicken Chop betul tak tau lak kedai mana.



Tengok menu pun rambang mata. Semua sedap. But luckily time tu aku macam nak demam.
So nafsu tu kurang membuak-buak tang makan.
Teringat lak masa first time datang Tony Roma's ni aku bleh order half chicken grilled.
Perghhh....mcm nak muntah balik makan ayam yang besar itu.
Then kali ni dah set nak amik menu yang simple dan kecik ciket....
 

Ni French Toast with Garlic sauce....compliment dari Tony Roma's.
Sejak bila tah bagi compliment nih....

Aku berkemampuan nak order Ice Lemon Tea jek.
Order smoothies kang tak terabis lak....


Yang ni menu future SIL ye...replace chicken chop.
So orderkan dia Chicken Tenderloin Platter - RM28.90
Sampai senak laa beliau makan...tank kecik!


Yang ni aku punya plate. Ape ke nama set burger ni mmg aku tak hengat.
Aku suh waiter tu yang pilih mane satu burger yang sedap.
Ini yang dia suggest kan.
Pada sape² yang suka makan Quarter Pounder kat Mc'D tu...sila laa makan burger ni kat Tony Roma's.
Lagi tebal hokkay daging dia tuh.... Sedap!


Kasi closed-up sket...
Yang paling sedap cheese dia. hiks...
Atas cheese tu ada smoked beef slices.
Tapi....aku boleh makan suku jek. Incek Tunang jua kasi perabes.
Rugi tol gi time-time nak demam ni...mkn pun tak berasa...huhuhu
"Abang....nanti pigi lagi ek...Abg banjer..." hihihi



Ni lak menu Incek Tunang. Beef Short Ribs - RM58.90
Memang marbeles! Aku sker tang kentang dia tu...xtra butter kot.
Lazat di telan panas-panas....


Closed-up yang ni lak. Sangat juicy okeh!
Tak nyesal...daging dia pun lembut jek.
Sedap sedap....!


Haishhhh...time update ni pun aku dah terliur agik.
Sabar jek lahhh....



Thanks for singgah dan membaca...
 

9 Crappers:

☆ lieya latif ☆ said...

aku suke menu ayiep.....ribs kat TR adalah yg terbaekkk woooookkkkk!!

Shima Zahar said...

saya sekarang adalah dalam keadaan teliur tahan gaban.. burger ko sedappp.. menu akak iparrr ko tu pun sedaaaapp tapi yang menu ayieeepp membuatkan aku menjilat-jilat lidah sendiri.. addduuuaaaaiiiiii

yatt said...

nakkkkkkkkkkkkkk

Rose Emely said...

Kak liyot:

yer...memang sedap. haku jua yg meleleh liur...

Rose Emely said...

kak shimot...

sabaq naa..kasi sihat cukup cukup...nnti kita kasi terjah. TGI pun ok kan?

Rose Emely said...

kak yatot...

pi hajak en.wan...kasi ngap ngap...

Fyda Rahim said...

wey.. nk TONY RAMAS-RAMAS jugak.. ajak la aku g same.. HAHA

Rose Emely said...

aku ramas ko dulu fedotttt!

Anonymous said...

Wonderful blog! Do you have any suggestions for aspiring writers?
I'm planning to start my own site soon but I'm a little lost on everything.
Would you recommend starting with a free platform
like Wordpress or go for a paid option? There are so many choices out there that I'm completely confused .. Any suggestions? Appreciate it!

My webpage: http://xxx-video.org/

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...