~♥~ STALKERS ~♥~


Wednesday, March 30, 2011

@}--- Kecewa Kecundang Kundang

Aku tak paham kenapa dalam bulan Mac ni ramai sangat orang nak berBIG BREAKFAST kat Mc'Donald tu sampaikan aku yang tak berapa nak teringin ni pun jadi macam nak sangat-sangat makan big  breakfast tu yang akhirnya sampai ke hari ni tak dapat-dapat bersarapan pagi di Mc'Donald. Fuhhhh....senapas!



 * credit


Manusia ni pun satu....dah malas sangat ke hape nak masak sarapan kat rumah time-time weekend nih?
Dah laa weekdays tak masak. Mesti reason sebuk nak gi kejer.
Weekend pun tak nak masak?!!!
Tolong laaa...tolong laa belajar bagi anak-anak korang makanan yang lebih berkhasiat kat rumah.
Akibatnya....que sejam baru leh dapat makanan. Tu pun sure que sampai ke luar pintu!

(ok itu adalah suara hati seorang insan yang sakit hati sebab tak dapat nak sarapan kat Mc'D)

Kesimpulannya kini.....

* credit

Demi menjaga hati yang sedang sakit....aku tukar Big Breakfast kepada Big Croissant!


Masa ni singgah kat Petronas Gombak kalo tak silap aku. Otw ke Kuantan.
Pagi tu bercita-cita besar nak berBIG BREAKFAST.
Manusia que panjang sangat, tukar laa ke BIG CROISSANT.
Ngeh ngeh ngeh....Dunkin Donut jek.

Ni plate haku. Chicken Mayo + Coffee Latte + Bavarian Donuts.
Donut tu tahpaw....mkn dalam keter.
Senak pewot nak abeskan croissant tu....coffee tu mmg Incek Tunang yg perabeskan.


Then sambung perjalanan. Tetiba Incek Tunang dengki suh haku yang drive.
Aku ni ada penyakit stereng keter.
Pegang kejap jek stereng tu, sure ngantuk gila babas!
hahahaha...penyudahnya drive sampai Temerloh jek
Benti kat R&R cari ubat hilang ngantuk.

Taraaaaaa.......

Kenal tak buah ape tu? Buah Kundang ye kawan-kawan.
Konon-konon nak cari yang masam bior hilang ngantuk.
Skali buah ni manissss da.....
Patutlaa pun reger sekilo RM20.00.
Dan kerana itu...aku rembat 7 bijik jek. Tu pun dah RM8.50.
Dalam picca tu tinggal 6 bijik...aku dah takleh tahan dah nak tunggu² terus jek ngap sbijik.


First bite memang tak mengecewakan....nyummy!


Gigitan kedua....so juicy!
Gigitan seterusnya memang takdan nak snap dah....telan terus!



Thanks for singgah dan membaca...

4 Crappers:

ekin mahmud said...

nak mkn Mc'D dah kecundang
last2 mkan buah kundang
hehehehe

Rose Emely said...

huhuhu
tu arr pasal...seb baik buah kundang tidak mengecewakan...
sangat lazat hingga menjilat jari..

Fyda Rahim said...

cer ko ajak aku lysa.. msti xyah beratur.. mesti dapatnye. haha =p

Rose Emely said...

kalau ajak ko....ko nak belanja aku tak???

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...