~♥~ STALKERS ~♥~


Saturday, March 12, 2011

@}--- Menantu vs. Ibu Mertua !!!

Gambar 1: Asam pedas ikan mayong made by Incek Tunang.

Gambar 2: Gulai ikan tongkol made by Mak Bonda.

Gambar 3: Nasi dagang made by Mak Bonda and Me.

Gambar 4: Pinggan nasi aku!

Note:
Untuk elakkan kedua-dua orang tersayang kecik hati, haruslah aku mengambil jalan tengah.

Utamakan Mak Bonda, maka gulai kepala ikan tongkol di makan bersama nasi dagang.

Tidak dipinggirkan kekasih hati, maka asam pedas ekor ikan mayong di makan bersama nasi putih.

Di himpun dalam satu pinggan demi semangat 1 Malaysia.

Errr...telor masin sebagai penambah perasa sebab sekarang masing-masing masak dah kurang masin.

Pesanan:
Sila merembeskan air liur kalian...sebab korang tak hado ape yang aku hado dan aku tak hado ape yang korang hado.

Eh.

Hado aku kesah??!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...