~♥~ STALKERS ~♥~


Thursday, May 9, 2013

@}--- Pink Canister


Abanggggg....nak dapur acenggini!!!
Fuhhh...doplohpatjam aku duk dapur jek...
Suweeeeeet mata memandang...hahaha
Well hari ni nak skodeng pasal canister pulak.
Tahu canister?
Tak tahu?
Kamu nampak rak sebelah kiri piccas tu...yang berbotol-botol kat rak tu?
Haaa itulah yang dinamakan canister.
Dipanggil CANister sebab ia berasaskan tin....tin sama ngan can.
Ada paham???

Tapi tak semua canister berasaskan tin...ada yang kaca, ada yang seramik, ada juga yang plastik.
So asas-asas yang lain ni aku tak pastilah dipanggil canister juga atau nama lain.
Nak mudah, kita panggil je canister yer kengkawan...

Persoalannya kat sini, kat mana aku nak cari canister yang pinky-pinky dan comel ini???

Okeh ini yang aku kategorikan sebagai Tin



 


 





Yang ni kategori ape hah?
Stainless steel ek??


 Yang ni pulak kaca dan seramik



 haaa kat mana ada jual???
Aku nak beliiiii....
Kalau vintage tu aku tau laaa banyak jual kat mana-mana home decor.
Tapi aku tak minat sangat ngan vintage...semak arrr banyak sangat rose.
Cukup-cukuplaa aku jadi Rose Emely tunggal....hihihi
To those yang tau kat mana ada jual...sila panjang-panjangkan info yek...
Metacehhhhh.....

Ehh kalo jumpe set macam ni haku tak nak tawwww!!!!
waakakakakakaaa

 
 

Thanks for singgah dan membaca...
 

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...