~♥~ STALKERS ~♥~

Thursday, August 2, 2012

@}--- .......... [tak mampu letak tajuk...sebab sedih tengok mereka ni.]


Kesiankan pakcik dan makcik ni?
Duduk kat pondok usang je.
Atap pun asal boleh.
Dinding pun sebelah je. Mungkin angin selalu bertiup dari arah tu...maka di situ je laaa dinding yang tertutup.
Buaian dari jala usang untuk hiburan kehidupan.
Sedih melihatkan kedaifan mereka.

Pagi hari lagi dah hidupkan api.
Nak bakar ubi kayu katanya.
Maklumlah, bulan puasa. Tak ada dapur gas, maka pagi hari lagi dah mula memasak.
Agar sempat di buat juadah berbuka puasa.
Bagai nak menitis air mata melihatkan mereka.

Kepada sesiapa yang sudi menderma, nak berzakat, nak beramal, boleh laa hubungi saya.
Mereka tidak meminta tapi kita yang patut menghulur.
Tangan yang menghulur itu lebih baik dari tangan yang menerima.....
Selamat beramal!



























hahahhahaa.....mampos kalo mak bapak aku baca nih!!!



Thanks for singgah dan membaca...
 

4 Crappers:

sHeeMa DeaN said...

cilakak ko.. ahhahahahahaha

yer sememangnyaa mereka orang susah.. susah dengan perangai anak hantu dia...

sememangnya anak dia kaya raya...

hahahahahahhahaha

Fyda Rahim said...

hahaha.. sengal ko misot. ckp kt mak munah.. hahah

Rose Emely said...

kak sheema zahar...

hahahaha aminnnn...anak dia memang kaya raya. kaya perangai jugak.
alaaaa...kang raya aku mintak ampun arr.

Rose Emely said...

kak fyda rahim...cis penoh plak panggil nama ko.

ko jgn....kang tak merasa aku balik kg. baru nak bagi salam dah kene halau. wakakakkaa

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...