~♥~ STALKERS ~♥~

Thursday, August 9, 2012

@}--- Crumble tak jadi....


Hajat hati nak belajar buat manik crumble.
Tapi tak berjaya....asal jahit mesti buka balik.
Rasa macam tak cantik je.
Ni laaa kaedahnya kalau belajar jahit main ikut kepala sendiri...

Eh tapi tak kisahlah...janji baju-baju haku ada manik.
Tak crumble pun tak pelah...
Yang penting aku dah jatuh chenta sama itu pearls....ouchh!!! 



Haku dah salah setting ni...siapkan jahit manik untuk baju-baju yang bukan nak pakai pagi raya.
Yang untuk first raya masih kosong agik.....adoiyaiii!
Mintak-mintak laaa sempat pulun weekend nih!


Nota minda :: Bersederhana saja Aidilfitri tahun ni. Asalkan punyai waktu bersama keluarga dah cukup baik.


Thanks for singgah dan membaca...
 

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...