~♥~ STALKERS ~♥~

Friday, July 22, 2011

@}--- Menu sempena episod akhir ANNISSA


Udang Masak Lemak Cili Api

Menu khas sempena episod akhir drama bersiri ANNISSA.
Masak pedas-pedas mau feeling feeling air mata berjuraian lebih.
Tapi hakikatnya, tak pedas mana pun.
Sebab....stok cili padi tak banyak.
Takat pedas pedas di bibir tomei.
Apa-apa pun terima kasih pada officemate yang bagi resepi original nogori.
Memang sedap!
Makan ngan nasi panas panas, di tambah lagi dengan telor dadar....
Sedar tak sedar dah dua pinggan haku sebat.
Seb baik ingat ada housemate tak makan lagi... kalau tak selamat semua masuk perut sendirik.

Hari ni berangan nak buat ketam masak lemak cili padi.
Berangan jugak ayam masak lemak cili padi.
Tambah angan-angan daging goreng kunyit + kicap + black pepper.
Sipi-sipi berangan pepahat masak cili telur.
Berangan jauh nak masak terubuk bakar.
Perghhhhhh.....sedapnyer.
Merembes....!!!

Jom gi Bagan Lalang..... (^__^)



Thanks for singgah dan membaca...



4 Crappers:

Shida Karim said...

uhuhu.... masak je sot..!!! pastu bg aku sikit ye =)

Shima Md. Zahar said...

horeeeeyyyy misott nak masak.. ajak akk makan sekali ek..... tapi tang pahat tu yang aku merembes sampai menejejes air liurrr.. nak jugaakkkk

Rose Emely said...

shidot...
masak bagi kat ko ek...
ko nyer masak pun tak sampai kat aku lagik...huhuhu

Rose Emely said...

kak shimot...
haah laa kak...kak shimot dah lama tak ajak lysa tomei mam kat umah.
bila mao jemput lagi?

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...