~♥~ STALKERS ~♥~


Sunday, July 10, 2011

@}--- Happy Birthday

Terima kasih ya Allah kerana aku masih diberi kesempatan untuk hidup.

Terima kasih ya Allah kerana aku masih dipanjangkan umur.

Terima kasih ya Allah kerana aku diberi kesempatan hidup sempurna.

Sesungguhnya kepada-Mu jua aku bersujud.

Terima kasih jua buat suami tersayang kerana sudi berbahagi kasih dan cinta.

Terima kasih pada emak dan ayah kerana membesarkan aku.

Terima kasih pada teman-teman kerana mengingati aku.

Terima kasih pada mereka yang sentiasa ada di sisi tak kira waktu susah dan senang.

Sesungguhnya aku sangat bertuah mempunyai kalian dalam hidup aku.

Moga Allah makbulkan segala doa dan merahmati segala perkara.

...Selamat hari lahir buat diriku...






Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...