~♥~ STALKERS ~♥~

Tuesday, May 24, 2011

@}--- Alhamdulillah...

Nak citer ke tak nak citer?
Tak citer rasa nak citer.
Nak citer takut lebih citer jek kang.
Ok ✗ pe...✗ yah citer ape citernye.
Just to share my feeling.

Hari ni hari gaji kan? (Untuk org gomen laaa)
Opkos semua orang gembira, termasuk aku.
Tapi, balik keje tadi dapat satu berita baik.
So double happiness for today.

Alhamdulillah, masih ada rezeki aku.
And hopefully rezeki itu masih berpihak pada aku untuk waktu yang seterusnya.
Rezeki ape laa tu ek???!!!
Sssyyyhhh....✗ leh citer lg.
Cuma mengharap doa dari teman2 semoga aku berjaya menempuh halangan.
Doakan tau.... ;)

Agaknya perkara ni laaa yang aku nak tengok sampaikan mata kiri aku berkedip2 dua minggu lebih.
Jauh sungguh datangnya perkhabaran yang nak aku terima.
Apa pun syukur ke hadrat Illahi...


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...