~♥~ STALKERS ~♥~

Thursday, June 2, 2011

@}--- Agenda 4 :: Majlis Pernikahan

Salam semua...
Dah lama baru terhegeh-hegeh nak sambung citer kawen.
Dah basi dah pun....
Nak wat cenggane, cd dari cameraman baru dapat.
Alasan baekk punya...macam laa dalam kamera sendiri takde.
Bukan tak hado, tapi tak baper nak lawa... (dah memang tak lawa, pic pun tak lawa ler...) hihihi

Tak kesah arrr.... janji ada pic2 untuk kenangan seumur hidup!
Beres...









~ detik yang dinanti ~


~ dup dap dup dap ~

"Aku terima nikahnya..."

~Alhamdulillah...selamat sudah...~
 
~ sign LESEN ~


~ serahan mas kahwin ~


~ seutas gelang pengikat kasih ~



~ sebentuk cincin permata hati ~




~ kasih insan bernama SUAMI ~


Ok tu jer pic2 wajib untuk di layan...
Macam nak ulang balik jer waktu tu....seronok!
I really missed that part...hati luluh walau air mata tidak mengalir.
Hati keras laa kunun....
Apa pun...doakan kebahagiaan kami yek...


* bersambung ke agenda seterusnya.... esok!



Thanks for singgah dan membaca...

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...