~♥~ STALKERS ~♥~


Wednesday, May 11, 2011

@}--- Agenda 3 :: Bilik Pengantin

Quick update.
Ada yang requested nak tengok bilik pengantin.
Bilik pengantin sayer simple ajer...sebab majlis berlangsung di dewan.
Maka bilik ni takde laa berhiasan sangat.
Lagi pun bilik yang sempit ni kalau disaratkan dengan hiasan, nampak makin kecik.
So, atas jasa baik pakcik, makcik dan cousin...maka terhasil lah bilik yg simple nih.
But for me, its so nice....


(1) Asalnya, bilik saya macam ni jer. hehehe....nampak sangat malas kemas bilik kan? Jangan salah paham, haku kan duk Putrajaya, so bilik kat umah Kulai ni tak berpenghuni pun. Adik-beradik pun takde nak rebut² bilik. So, kalau macam ni aku tinggal, macam ni jugaklaa bila aku balik lagi nanti. Ada takde, Mak Bonda tulun tukar cadar jek....



(2) Tema dalam bilik ni kunun² purple putih. Tapi macam dah lari konsep sebab ada selit warna pink. Sama gak ngan hantaran. Takde dah tema purple putih haku. Pic ni aku snap time tengahari. So efect cahaya belakang tu terlebih...nampak tidak berapa nak lawa. Time malam memang romentik wa cakap lu....nnti aku cari picnye yer...kot kot ade terselit lagi....hihihi


 (3) Haaa...hantaran tu dah 90% complete. Sebab bakul sayur dan manisan tu dah ada. Tinggal kek dgn pulut kuning jer blom amik lagi.... Dasat tak haku? Orang sibuk antor bakul buah, aku hantor bakul lada. Dalam bakul tu penuh ngan lada benggala, terung purple ngan kobis purple jek... Ayahanda punya idea, supaya warga tua pun ada bahagian. Takde laaa budak² jer yang belasah buah² tu.... hihihi

Okeh...tu jek pic bilik. Tak perlu hias beria², yang penting belayar bahtera tu yang syiokkkkk!!!!
kikiki.....

daaaa~


Thanks for singgah dan membaca...


0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...