~♥~ STALKERS ~♥~


Wednesday, February 2, 2011

@}--- Eskrim eskrim...Sherbet

Korang pernah makan Sherbet Ice-Cream Magnolia tak? Aku rasa ice-cream ni baru kot.
Eh...ke aku yang selalu ketinggalan zaman? Yang pasti aku memang tak sure ice-cream ni baru or lama.
Tapi tak kisahlah....just nak share. Sebelum ni kalo ice-cream sherbet type ni aku makan yang kat Baskin Robin je.
Brand lain tak pernah lak rasa. Tapi tiba-tiba terserempak dengan Sherbet Magnolia ni.
Not bad laaa. Ni pun aku makan masa kat Pahang hari tu.
Kebetulan Incek Tunang isi minyak, aku pun nak isi tekak. hehehehe....laju jer pegi kat peti ice-cream tu.
Ada banyak perisa actually, tapi aku lebih berkenan perisa manggis ni. Tak pernah lagi rasa ice-cream manggis kan?
Yang lelain tu macam biasa la oren, tembikai susu dan laici.
So, better kita rasa perisa yang jarang-jarang jumpa.
First impression, not bad! Tak terlalu manis dan tidak masam. Sesedap rasa.
Semangkuk kecik tu habis tak sampai 5 minit...! Next time leh cuba flavour lain plak.
Highly recommended!
Sila laaa rasa yer teman-teman.




Aku blog walking tadi tiba-tiba terjumpa satu entry pasal Sherbet Magnolia ni.
Agak-agak aku nyer promo ni tak menaikkan nafsu korang nak merasa Sherbet ice-cream ni,
sila laa jenguk-jenguk entry Mr. Curly Keli  ni.... baekkkk punya promo! =)



Thanks for singgah dan membaca...
 

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...