~♥~ STALKERS ~♥~


Monday, June 25, 2012

@}--- Sayang ayah saye....

Ayah saya selalu pegi exhibition anjuran Kementerian Perusahaan Perladangan dan Komoditi kerjasama dengan Kementerian Pertanian & Industri Asas Tani.


Baru baru ni Ayah pegi karnival Jelajah Janji Di Tepati....!

Μacam-macam dia bawak balik, tshirt, cap, note book, pen, key chain, bekas pen dan fridge magnet.

Hakikatnya, Ayah aku ni mmg hardcore pen collector.....erti kata lain, pen2 free gift tu memang rajin benor dia collect.

Berbekas2 dah kat umah tu....sampai ada yg dah kering dakwatnya.

Aku dah plan.....terdesak2 nanti aku nak bukak gerai kat Bazaar Karat JB, jual balik pen2 tu sumer....kikiki giler kijam jd anak!

Pic kat atas tu hasil rembatan aku dr Ayah...aku bwk balik dekat 20 batang pen MPIC tu...sedekah kat member2.

Note pad, stick note & note book tu utk personal use....limited!


Untung ada Ayah yg jd collector ni...tapi untung lagi jd anak yg tukang perabis dan penjahanam....wakaakkakaa



Nota hati :: Mata kelat giler.....dapat plak mkn pulut kuning ngan rendang ayam pagi ni, subsidi dr pn. Iqa...bertambah2laaa ngantoknyer. Nak bantallllllllllllllllll........


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...