~♥~ STALKERS ~♥~


Wednesday, June 15, 2011

@}--- Chenta Sama Incek Suami ~♥~

Lama gila tak post entry.
Bz la wey... (alasan)
Banyak benda lain yang nak difokuskan... (dasar pemalas!)

Actually for the past two weeks, aku cuma bertafakur di rumah Putrajaya. (yang ni hakikat dan kenyataan)
Kuar tu pun setakat memenuhi undangan atau urusan perkara-perkara wajib.
Tiada agenda pulang ke Johor menjenguk Incek Suami. (eh mcm dah takde mak bapak plak ek?)
Semua sebab Incek Suami sibuk bekerja.

Dalam pada kesedihan tidak ketemu sama Incek Suami sekian lama, terselit pulak kegembiraan bila Incek Suami outstation ke KL.
Muaahahaha....tanduk mula bercabang.
Tapi bukan boleh dating sampai 24jam pun.
Nak jumpe pun lewat malam dan awal pagi jek....

Tak kisahlah...janji jumpe.
Baru laaa ada rupa pompuan bersuami. ekekekek..
 

Intro dah melalut ek.
Ni bukan nak wat entry pasal hotel tu taw.
Pasal hotel korang boleh cari Incek Google untuk membantu.
Sebenarnya nak citer pasal makan. (aku ada banyak citer lain ke selain dari bab makan?)
Alang-alang dah duk kat Prince Hotel yang berbintang-bintang tu kan, aku memang sangatlaaa suka bersarapan di situ.


Menu pagi kat hotel ni memang complete. Malaysian menu pun ada macam mee goreng, nasi lemak, roti canai, plain congee.
Tapi kalo dah breakfast kat hotel, surelaa feeling-feeling western.
Especially mengadap bacon ngan croissant.
Ko bagi sedulang pun slowly aku bleh tala kasi licin.
Adehhh...tengah taip ni pun mulut aku dah terliur balik.

Okeh meh kita tengok menu yang aku duk craving tu...

1st day breakfast : 

First Round :: Croissant with peanut + Turkey's Bacon + Beef Sausage + Baked Bean + Green Guava Juice(xde dlm pic)



Second Round ::  Plain Croissant + Turkey's Bacon + Cheese Omelette + Green Guava Juice (xde dlm pic)



Ngeh ngeh ngeh....giler melantak.
Sepagi bleh settle dua pinggan.
Dalam tempoh sejam jek nih...
Dasat eh....macam orang kebulur.
Naseb baik Incek Suami senyum jek....hihihi

See see....ini orang memang tara pandai marah. (buat masa ni la kan...kot kot aku buat perangai nanti memang kene sembur jugak kalo dah diri ni memang bangsa susah nak dengar cakap...hehehe sedor diri babe!)




2nd day breakfast :

First Round :: 2 Plain Croissant + Turkey's Bacon + Beef Sausage + Baked Bean + Pink Guava Juice (xde dlm pic)


Haaa ni lagi ciri-ciri insaf dalam tamak. Eh bleh ke kata camtu?
Kunun-kunun tak nak laa repeat perangai 1st day tu, kira nak makan sekali jek.
Tapi isi pinggan tu sama jek cam 2 pinggan.
Bezanya...takde laa bangun dua kali. kah kah kah

Sambil-sambil borak ngan Incek Suami, tetiba terpandanglaa sorang guest dari Timur Tengah ni.
Gila syok tengok dia makan roti.
Grrrrr...takleh blah tol.
Buat muke seposen kat Incek Suami...
Kikikiki....laju jek gi pusing buffet tu skali lagik...


Second Round :: (tak tau nama roti ni tapi memang sedap gila) +  Chicken Bacon + Pink Guava Juice (xde dlm pic)


haahahhaa...giler kentang perut aku kan?
But seriously, aku memang suka makan reroti + bacon.
Kalau dapat beef bacon lagi laa....memang cam tak hengat donia!
Mau jek aku abeskan masa 4 jam dalam tu ngadap bacon.
Urghhh...sangat craving!

Okay dah! Tak leh tengok lama-lama.
Mao merembes enzim-enzim aku.
Last but not least....

.....Aku Chenta Sama Kamu.....



Thanks for singgah dan membaca...


0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...