~♥~ STALKERS ~♥~

Tuesday, November 19, 2013

@}--- Donut...Donut...Donut...!


Semalam punya cerita...

Al-kisahnya dah lama aku duk terbayang-bayang kenikmatan dan kegebuan donut bersalut gula.
Malam kelmarin...tatkala bersendirian kat rumah, makin menjadi-jadi pula tahap cravingnya...huk huk huk

Dipendekkan cerita, semalam aku halfday sebab kepala ting tong gila.
Asas kejadian migrain menggila semalam sebab hari ahad aku sedut air coffee 4 sedutan...arghhhh stress aku. Langsung tak boleh amik cafein...
So kepulangan setengah hari diambil kesempatan dengan mencari J.Co Donut.
Hoihhhh....nikmat gila makan donut!!!

Aku rasa lebih setahun dah kot tak makan donut comei-comei ni...so semalam berjaya lepaskan gian.
Yeayyyy.....terima kasih Incek Somi sebab tolong hantar pi beli donut...hiks.
Tetiba rasa macam tak cukup plak donut 6 biji nih... :)


Motif cerita: Sengaja nak gi beli donut sebab laluan ke bandar tu lalu depan Villa Nabila. Hahaha kepochi juga ngan Villa Nabila tu. Tapi lalu jek....takde laa sampai benti nak masuk tengok apejadah dalam vila tu..



Thanks for singgah dan membaca...
 

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...