~♥~ STALKERS ~♥~


Wednesday, March 21, 2012

@}--- Dalam kenangan....



Kenangan itu sukar ditukar ganti...

Walau pun pahit...tetap ada manisnya...

Kenangan itu memberi 1001 pengalaman...

Biarpun pengalaman ngeri...tetap ada lucunya...

Kenangan itu selalu memberi rasa rindu...

Walau pun seksa...tetap setia merindu...


Alangkah indah andai kenangan itu boleh diputar kembali masanya...

Pasti hanya memori indah menjadi lakaran dalam kenangan...

Yakin bahawa setiap saat diisi kenangan terindah...

Percaya kenangan itu akan kekal dalam ingatan....


Kalaulah aku diberi peluang memutarkan kembali waktu silam...

Akan aku pergunakan masa yang ada untuk mencipta kenangan terindah....

Akan aku hargai setiap detik yang berlalu bersama....

Akan aku isi ruang-ruang kosong dengan nilai kasih dan sayang....

Agar nanti kenangan itu menjadi sebahagian dari hidup ku....


p/s:: Ehh ape daaa aku merepek!


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 Crappers:

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...