~♥~ STALKERS ~♥~

Monday, December 31, 2012

@}--- Selamat Tahun Baru 2013

Setahun telah berlalu namun kenangan semalam masih segar bersama.

Tiada perayaan...tiada keraian...tiada kemeriahan, cukup sekadar alunan serangkap Yassin yang lebih merdu, lebih beralun, lebih meruntun kalbu.

Titipan doa dan sedekah sentiasa diiring agar dikau lebih aman di sana.

Salam al-Fatihah buat Allahyarhamah mak mertuaku...

Published with Blogger-droid v2.0.9

Thursday, December 13, 2012

@}--- Ragam Si Pemakai Tudung FAREEDA

Semalam lunch Mee Tarik Warisan Asli kat Sungai Besi.

Memang sedap. Actually that was my 2nd time.

So aku dah rasa dua2 mee dan kue teow.

Nama menu aku tu aku tak ingat...yang ingat no 414. Mee with fungus and beef kot...kalau tak silap laaa..

Paling menarik time lunch bila makan dgn kawan2 yang gilakan fareeda...hahahhaa ampunnnn....

Lihat saja aksi dan gaya demi Fareeda.

p/s: Jangan bunuh aku woiiii.....hahahaaaaaampun.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Tuesday, December 11, 2012

@}--- Salam perkenalan

Fuhhhhhh....

Dah berabuk sangat dah ni. Janji cuti kejap....ni macam dah berbulan-bulan cuti.

Well...mood berubah-ubah. Haruslah entry pun berubah-ubah.

Bape hari lagi dah nak abes tahun 2012....mari pasang azam baru nak rajin post entry.

Rajin la sangat.....esok senyap balik ni.

Btw....i'm on leave today. Tak berapa nak sihat, plus malas keje. Cuti ada lagi...so pulun laa amik cuti sehari.

Ok....saya dah bermalas-malasan. Sampai dah waktu nak pi isi perut yang menjerit2 kelaparan.

See ya.

Published with Blogger-droid v2.0.6

~♥~ LinkWithin ~♥~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...